Klachten

Wij kunnen het ons bijna niet voorstellen maar er is een kans dat je niet tevreden bent. Neem contact met ons op zodat wij kunnen kijken hoe wij jouw klacht op kunnen lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello@qrcar.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voornaam*
Achternaam*
Emailadres*
Telefoonnummer*
Selecteer het onderwerp van jouw vraag*
Waarover gaat jouw klacht?